Aerovo hčerinsko družbo Aero IDA je na včerajšnji javni dražbi po izklicni ceni 541 tisoč evrov kupila lastnica blagovne znamke Jolly, avstrijska družba Brevillier Urban&Sachs. Kot so danes sporočili iz Aera IDA, bo proizvodnja Aerovih tempera barvic ostala v Celju.
"Novi lastnik bo v opremo in razvoj izdelkov vložil več kot milijon evrov, poleg uspeha na trgih Avstrije, Slovenije in Hrvaške pa načrtuje osvajanje trgov Nemčije in ZDA, kjer je povpraševanje po visokokakovostnih šolskih potrebščinah, tudi temperah, zelo visoko," sporočajo iz marketinške agencije Adrema.
Obeta se milijon evrov za investicije
"Aero in Jolly sta idealna partnerja, saj se odlično dopolnjujeta. Blagovni znamki sta si zelo podobni, obe izražata tradicijo in stavita na domačo proizvodnjo s poudarkom na visoki kakovosti izdelkov. AERO ima vrhunsko znanje in izkušnje s tekočimi barvami, medtem ko JOLLY obvlada izdelavo barvic. Slovenski trg je za JOLLY velikega pomena, lani je družba odprla tudi lokalno podružnico Jolly pisalne potrebščine d.o.o.. Primarni cilj nakupa je ohraniti proizvodnjo v Sloveniji, obdržali bomo delovna mesta in proizvodnjo v Celju ter AERU pomagali povrniti ugled visokokakovostne domače znamke. Zavedamo se, da lahko s skupnim znanjem in izkušnjami ter sinergijami dosežemo nove velike uspehe,« je pojasnil Clemens Ellmauthaler, globalni vodja prodaje izdelkov JOLLY.
Jolly je avstrijska blagovna znamka šolskih potrebščin, ki stavi na tradicijo in visoko kakovost izdelkov. Osrednji prodajni izdelki JOLLY School sestavljajo rešitve za risanje in slikarstvo (barvice, svinčniki, peresa, flomastri, krede, čopiči, table, risalni bloki, ravnila, radirke), namenjene otrokom. Pod okriljem podjetja Brevillier Urban & Sachs GmbH & CO KG delujeta tudi znamka pisarniških izdelkov SAX in znamka z orodji za umetniške ustvarjalce CRETACOLOR. Podjetje Brevillier Urban & Sachs GmbH & CO KG, lastnik blagovne znamke JOLLY, s 50-letno zgodovino ter sedežem in proizvodnjo v Avstriji zaposluje več kot 300 ljudi in svoje izdelke prodaja v več kot 35 državah, v Evropi, arabskem svetu, ZDA in Južni Koreji.