Dražbe

Avstrijski Jolly kupil Aerovo proizvodnjo, vanjo bo vložil milijon evrov

Za nakup družbe Aero IDA je avstrijska družba Brevillier Urban&Sachs odštela 541 tisoč evrov. Avstrijci obljubljajo ohranitev delovnih mest in ohranitev proizvodnje v Sloveniji

Iskalnik dražb | Koledar >

07.07.2016 14:43
Čas branja: 1 min

Aerovo hčerinsko družbo Aero IDA je na včerajšnji javni dražbi po izklicni ceni 541 tisoč evrov kupila lastnica blagovne znamke Jolly, avstrijska družba Brevillier Urban&Sachs. Kot so danes sporočili iz Aera IDA, bo proizvodnja Aerovih tempera barvic ostala v Celju.

"Novi lastnik bo v opremo in razvoj izdelkov vložil več kot milijon evrov, poleg uspeha na trgih Avstrije, Slovenije in Hrvaške pa načrtuje osvajanje trgov Nemčije in ZDA, kjer je povpraševanje po visokokakovostnih šolskih potrebščinah, tudi temperah, zelo visoko," sporočajo iz marketinške agencije Adrema.

Obeta se milijon evrov za investicije

"Aero in Jolly sta idealna partnerja, saj se odlično dopolnjujeta. Blagovni znamki sta si zelo podobni, obe izražata tradicijo in stavita na domačo proizvodnjo s poudarkom na visoki kakovosti izdelkov. AERO ima vrhunsko znanje in izkušnje s tekočimi barvami, medtem ko JOLLY obvlada izdelavo barvic. Slovenski trg je za JOLLY velikega pomena, lani je družba odprla tudi lokalno podružnico Jolly pisalne potrebščine d.o.o.. Primarni cilj nakupa je ohraniti proizvodnjo v Sloveniji, obdržali bomo delovna mesta in proizvodnjo v Celju ter AERU pomagali povrniti ugled visokokakovostne domače znamke. Zavedamo se, da lahko s skupnim znanjem in izkušnjami ter sinergijami dosežemo nove velike uspehe,« je pojasnil Clemens Ellmauthaler, globalni vodja prodaje izdelkov JOLLY.

O blagovni znamki Jolly in avstrijskih lastnikih

Jolly je avstrijska blagovna znamka šolskih potrebščin, ki stavi na tradicijo in visoko kakovost izdelkov. Osrednji prodajni izdelki JOLLY School sestavljajo rešitve za risanje in slikarstvo (barvice, svinčniki, peresa, flomastri, krede, čopiči, table, risalni bloki, ravnila, radirke), namenjene otrokom. Pod okriljem podjetja Brevillier Urban & Sachs GmbH & CO KG delujeta tudi znamka pisarniških izdelkov SAX in znamka z orodji za umetniške ustvarjalce CRETACOLOR. Podjetje Brevillier Urban & Sachs GmbH & CO KG, lastnik blagovne znamke JOLLY, s 50-letno zgodovino ter sedežem in proizvodnjo v Avstriji zaposluje več kot 300 ljudi in svoje izdelke prodaja v več kot 35 državah, v Evropi, arabskem svetu, ZDA in Južni Koreji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Dražbe
Furs s prodajo treh prestižnih ur iztržil slabih 17 tisočakov
Dražbe
DražbeAleš Perčič Furs s prodajo treh prestižnih ur iztržil slabih 17 tisočakov

Nova priložnost za nakup preostalih sedmih ročnih ur bo februarja. Cena pa 50 odstotkov nižja kot na tokratni dražbi

IZVOZNIKI
Novice
Majhna prepoznavnost Slovenije ni ovira za uspeh
Tovarna
Novice
Raziskava: Slovenija med 25 najbolj pripravljenimi državami na prihodnost proizvodnje
Tovarna leta
NoviceSabina Petrov Raziskava: Slovenija med 25 najbolj pripravljenimi državami na prihodnost proizvodnje

V okviru Svetovnega gospodarskega foruma v Davosu tudi o vplivu četrte industrijske revolucije

FINANCE
Dražbe
Nova dražba prestižnih ročnih ur! Furs cene znižal za 30 odstotkov
Dražbe
DražbeAleš Perčič Nova dražba prestižnih ročnih ur! Furs cene znižal za 30 odstotkov 2

Dražba bo 23. januarja ob 10. uri v prostorih finančnega urada v Mariboru

FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Kako si odrezati svoj kos trga pri naravni kozmetiki
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniška ideja: Kako si odrezati svoj kos trga pri naravni kozmetiki

Izdelke že prodaja na Hrvaškem, kmalu načrtuje še prodor v Italijo

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Kako gre zmagovalcem Agrobiznisa: kdo najhitreje razvija posel in prodajo
Agrobiznis
Agro PodjetnikPetra Šubic Kako gre zmagovalcem Agrobiznisa: kdo najhitreje razvija posel in prodajo

Od leta 2014, ko smo prvič podelili nagrade portala Agrobiznis, smo nagradili 15 ponudnikov lokalne hrane. Pišemo, kakšno leto je za desetimi od njih in kaj načrtujejo.

IZVOZNIKI
Novice
Kako (še bolj) uspeti na tujih trgih
Tovarna
Novice
Industrija 4.0 bo dala pospešek vračanju proizvodnje v Evropo
Tovarna leta
NoviceIztok Palčič Industrija 4.0 bo dala pospešek vračanju proizvodnje v Evropo

Proizvodnjo v Evropo izdatneje vračajo podjetja iz tehnološko bolj intenzivnih panog, kažejo izsledki raziskave European Manufacturing Survey